Sprzedawcy SEO mogą obsługiwać klientów innych firm, ponieważ mają silne powiązania lub wewnętrzne zespoły marketingowe. Firma daje partnerowi SEO potrzeby SEO klienta, a następnie ten partner zajmuje się wymaganiami klienta.

Usługi odsprzedawców White Hat SEO to takie, w których firma odsprzedawcy zajmuje się wszystkimi zadaniami optymalizacyjnymi, podczas gdy firma dostarczająca klienta lub zajmująca się handlem otrzymuje cały kredyt. Daje to szereg korzyści, ponieważ jest opłacalne dla wszystkich zainteresowanych stron. W związku z tym oto kilka innych korzyści płynących ze współpracy z firmami zajmującymi się sprzedażą SEO:

Tworzysz lepsze połączenia

Będziesz bardziej kreatywny i produktywny, jeśli będziesz mniej przejmować się SEO. Twoja zdolność do wykorzystania swojej wiedzy, poprawy obsługi klienta i zdobycia większej liczby zadowolonych klientów będzie wspomagana przez zmniejszone obciążenie. Im więcej będziesz mieć zachwyconych klientów, tym więcej zarobisz.

Oczywiście nawiążesz kontakt z firmą odsprzedawczą składającą się z ekspertów, którzy pragną Twojego sukcesu tak samo jak oni. Z tego powodu wiele firm z białą etykietą zapewnia treści i inne usługi związane z SEO, takie jak badania i audyty, które możesz następnie świadczyć swoim klientom. Możesz zobaczyć satysfakcję, gdy sprzedawca zrealizuje żądanie.

Pozycjonowanie lokalne i międzynarodowe

Sprzedawcy zwykle pomagają w lokalnych i międzynarodowych skomplikowanych, ręcznych aspektach SEO, takich jak optymalizacja strony profilu firmy w Google. Współpraca z resellerem z czołowej firmy pomoże Twojej firmie się rozwijać. Dobrze prosperujące długoterminowe partnerstwo to fantastyczny sposób na zarobienie dodatkowych pieniędzy. Czasami dwie organizacje łączą siły, aby stworzyć bardziej znaczącą organizację, która może świadczyć wszystkie usługi wewnętrznie.

Poprawia Twoją wiarygodność rynkową

Zadowoleni klienci polecają Twoje usługi innym firmom. Ponieważ możesz być dobry tylko w niektórych rzeczach, to straszne dla twoich klientów i twojej reputacji na rynku, jeśli nie jesteś silny w SEO. Tak więc przyznanie sprzedawcy dostępu do Twoich usług SEO może być mądrym posunięciem w celu ochrony i poprawy Twojej reputacji. Może to zatrzymać obecnych klientów, a nawet przyciągnąć nowych bez angażowania się w te działania. Zamiast tego skupiasz się na tym, co robisz dobrze, dzięki czemu możesz poprawić swoje relacje z klientami. Dzięki mniejszemu obciążeniu możesz zapewnić lepszą obsługę klienta i zyskać.

Zwiększ wyniki kampanii

Wykorzystując umiejętności sprzedawców, możesz pracować z ludźmi, którzy rozumieją wymagania Twoich klientów i robią wszystko, co w ich mocy, aby pomóc im osiągnąć ich cele. Usługi optymalizacji wyszukiwarek własnej marki, które koncentrują się na wynikach, mogą pomóc w lepszym przekazywaniu wyników kampanii klientom i, jeśli to konieczne, w zmianie strategii. Tymczasem zespół pracowników, a nie tylko jeden, zostanie zatrudniony przez firmę odsprzedawczą. Będą również mieli rutynę lokalizowania najbardziej lukratywnych słów kluczowych, pozyskiwania doskonałych linków, tworzenia angażujących treści i korzystania z połączeń, których potrzebujesz Ty i Twoi klienci.

Możesz zmniejszyć obciążenie pracą i skoncentrować się na tym, co robisz najlepiej, delegując zadania firmom zajmującym się sprzedażą SEO lub grupie wykwalifikowanych specjalistów. Robienie wszystkiego samemu ma swoje zalety, ale zatrudnienie sprzedawcy pomoże Twojej firmie rozwinąć się bez nakładów czasowych i finansowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *